søndag, mai 29, 2011

Bok nr. 30 - 2011: Før jeg brenner ned.

 
Av og til  er det lite å velje mellom på biblioteket, og det er då ein tek med seg heim ei bok ein aldri har høyrt om, av ein forfattar ein ikkje kjenner. Det var slik denne boka kom i mine hender.
Og så begynner eg å høyre. Det er forfattaren sjølv som har forteljestemma, men det er ikkje han som les lydboka. Han som les,brukar ein dialekt som kjem frå forfattaren sitt heimeområde, noko som gjer boka svært autentisk.Men kva er det som skjer?  boka fangar meg frå første augneblinken,den har ein "nerve" som held meg fast frå begynnelse til slutt. Eg må inn på nettet for å sjekke.Er dette så bra som eg trur?Og det er det visst. Boka har fått strålande kritikkar og terningkast 6 både frå den eine og den andre.Eg treng ikkje å skrive meir, les heller kritikkane på nettet. Men eg vil helst at de les boka først. Dette er skikkelig bra litteratur!

1 kommentar:

solveig sa...

Eg har sett den boka med prismerke på. Eg kunne godt tenke meg å lese den!!!!

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...