onsdag, august 12, 2009

Bok nr.52:Fredlaus

Dette er eigentleg ei ungdomsbok, men ei god barne-/ungdomsbok skal gå an å lese for godt vaksne folk også. Og det gjer denne. Det er ei mangfaldig bok, og her er mykje som ein kan diskutere.(No tenkjer eg meg inn i lærarrolla igjen!) Men eg tippar at mange blir litt frustrerte over slutten.Eg vil ikkje gi meg til å fortelje kva boka handlar om, de kan heller lese det meir proffe folk har skrive. Eg kan berre seie at eg tykte boka var artig å lese, og at Hovland skriv god, moderne nynorsk.
Les om boka her

4 kommentarer:

arieldog sa...

Eg les ei anna Hovland-bok for tida, 1964, og det er artig å høyre han lese sjølv.

Besta sa...

Han les Fredlaus sjølv også. Eg er litt i tvil om forfattarane skal lese sjølv eller ikkje, men det er no ingen regel. Somme gonger funkar det, andre gonger ikkje.1964 har eg lese, men som du veit, gløymer eg fort.

arieldog sa...

Eg synest han er flink å lese., og at han minner litt om Are Kalvø.

Besta sa...

Det samme tenkte eg då eg høyrde han.Han les på samme måten, liksom.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...