mandag, mars 10, 2008

Våren er komen?


Som de ser av bildet er det framgang i blomster- potta, men hårstrikken ligg framleis på trappa.Eg lovar at den skal vere vekke neste gong eg tek bilde!

Elles har Nils brukt fineversdagen så langt til sette motoren fast på båten etc., mens eg har vaska og rydda inne. Typisk, men berre vent til det blir litt varmare, då skal eg lage meg "seng" på altanen.
Det er heilt håplaust å vere inne slike dagar, for då ser ein meir støv enn det som godt er.
No håper eg at det snart blir fisk på bordet igjen, for frysaren er tom.
Rasmus med familie kjem til påske,det gleder vi oss til.Og så vil vi gjerne servere god fisk!

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...