onsdag, desember 22, 2021

Dagbok 2021: 22.desember


Klokka er no 16,13, temperaturen ute ligg rundt 0 grader C. Bildet ovafor tok eg for nokre få minutt sidan, så då ser de kor snøen lavar ned. Det blir visst kvit jul i år også, noko eg ikkje set så veldig pris på. Det kan bli snø å moke og uframkomeleg med bil etc. I dag har eg styrt med litt husarbeid; vaska og rydda i kjøleskapet, rydda litt i stova, tørka støv og støvsuga, Det er ikkje snakk om julereingjering her i huset. Vasking tek eg meg av når dagane vert lengre og lysare. Hugsar mamma sa det også, at det var ingen vits i å vaske til jul for då såg ein ikkje skiten. Takk og pris for at sola snudde i år også. I dag kokte eg meg risgraut til middag, fordi eg hadde lyst på det, og så er det no ein rett som lagar seg stort sett sjølv. Eg måtte ein liten tur på butikken i dag også, det vart ein snartur på KIWI. Eg kjem stadig på ting som eg treng.

Etter at eg hadde ete sette eg meg inn i godstolen og halvsov framfor TV-en. Elles så driv eg og vaskar klede, prøver å samle opp mest muleg så eg ikkje brukar unødig mykje straum. Eg har fått meg meir ved med Even, så i går kveld fyrte eg opp. Eg er så frostig når eg sit i ro, det blr betre viss eg strikkar, men det er då eg blir låk i ryggen. Eg har tatt Ibux eller Paracet og kvelden slik at eg får sove om natta. Så lenge eg er aktiv har eg ikkje vondt. Eg har ikkje skrive verken julebrev eller julekort, men dei fleste som kjenner meg les bloggen, så eg sender helsingar der og på FB. Eg betaler ikkje 18 kroner for å skrive "God jul og Godt nytt år."Eg fekk brev frå John Per på e-post, det får eg kvart år. Slik gjorde eg det også før-men no har eg ikkje så mange e-postadresser lenger, FB har overtatt-

Eg har ikkje tenkt å gjere så mykje meir i dag, i morgon skal eg vaske litt, trur eg. Men eg rotar fort til igjen når eg skal lage mat etc. Margrete kjem med heile sitt hus på 2.dag, så eg håper Hareidsdølane også stille opp. Der det er hjerterom finn ein plass til alle.


 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 2.mai

Klokka er no 17.32, temperaturen på trappa er + 22grader C, så her er det full sommar i dag. Dagen starta med trim frå 10-11,då eg kom heim ...