onsdag, august 08, 2012

Vêrmelding 8. august 2012

Kongsberg. Klokka er ca 23.30, og somme har gått til ro for natta. Temperaturen i dag har lagt på ca +15 grader C. Før middag pøsregna det ei stund, seinare var sola delvis framme, men særlig varmt var det ikkje.
Eg har vore "heime" heile dagen, det samme har W.og Vebjørn. Eivind har vore på sommarskule, og dei andre tre karane var på handlerunde. Dei kjøpte blant anna ein iPad til meg, som vi har brukt ein del av dagen til å finne ut av. Rasmus har ikkje særlig erfaring med slike, så det vart litt prøving og feiling. Det som eg vart gledelig overraska over var at den var så lett å skrive på, og at der er kart, med vegar og vegnummer etc. Kart over heile verda! Passar bra for meg, som les atlas slik andre les bøker. Ser ut til at dette kan bli ein ny tidstjuv. Tok bilde med den også, men var ikkje heilt nøgd med kvaliteten, så der ligg nok eit forbetringspotensiale.(Reknar med at det var eg som gjorde noko gale). Gutane er kjekke og greie og vi kosar oss. Åt siste resten av gullbryllupskaka i dag. 
Takk til Margrete for lydfilene, dei kom vel fram.

2 kommentarer:

Hildegard sa...

Gratulerer med ipad, den trur eg du vil få glede av. Kos dokke og hels gjengen.

Hildegard sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...