torsdag, september 30, 2021

Dagbok 2021: 30.september

Klokka er no 18.35, bildet over er tatt for 5 minutt sidan. Sola klatrar lengre og lengre oppetter fjellsidene, men vi står ikkje i fare for å "miste" den på lenge enno. No er det + 16 grader ute, og vi har hatt ein nydeleg dag. Det var vått på gata i dag morgon og på altanrekkverket, så det må nok ha regna om natta. I dag skulle vi trene frå 12.30-13,30, eg kom meg ikkje til med noko skikkeleg arbeid før treninga, men det var no mi eiga skuld. Vi var innom apoteket og eit par butikkar etter treninga; eg var for eksempel inn til urmakaren "min" og fekk reparert klokkereima. Derfor vart klokka nærmare 15 før vi var heime. Eg laga meg litt mat, før eg gjekk ut og tok eit tak i hagen. Det er ikkje alt som viser så godt att, men eg har no rydda ganske 
..mykje, så det blir snart ein tur på VØR  

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...