tirsdag, september 21, 2021

Dagbok 2021: 21.september

 

Klokka er no 16.36, temperaturen ute er + 11 grader og det regnar. Elles har eg tatt på meg strikkajakke og fyrt litt i omnen, sidan straumen er blitt så dyr. Men eg tok meg råd til å sette på vaskemaskina. Denne dagen har det ikkje blitt utretta så mykje , men eg har no styrt med eit kvart heile tida-uansett. Før vi for på trening i 11-tida hadde eg strikka ferdig ein lest, øvd på spansken, sett ferdig ein film om Freddy Mercury og Queen, dusja og kledd meg i trene-klede. 

Fekk ros av fysioterapeuten i dag fordi eg "jobba" godt. Etterpå var Marit og eg på Spar og handla litt. Eg har i grunnen handleforbod for tida, men eg kjøpte ikkje så mykje mat. Eg hadde tenkt å lage meg ein veldig enkel middag i dag, men så fann eg ut at eg skulle bruke opp litt av det eg har i frysaren på kjøkkenet. Det vart ertersuppe- for eg hadde erter som hadde lagt i vatn ei natt og så blitt frosne, eg fann nokre spekepølse - skalkar kjøpt frå Solund mat. Eg tok ein liten skalk og skar smått opp, det lukta i alle fall sau. Nok om det. Litt grønsaker har eg alltid i hus og det blei god suppe til slutt, og det er nok til i morgon også. Det geniale var at eg fekk rydda ganske mykje i frysar og kjøleskap etter kvart som eg laga suppa. Flatbrød hadde eg ikkje, men fann ein frosen foccia i skapet. Eg gleder meg til den dagen eg står her med tomt kjøle-/fryseskap- Etter middag laga eg kaffi, og så blei eg kvitt ein is-rest i kjøleskapet også. Mens eg inntok desserten las eg Møre-Nytt frå perm til perm, sjølv om dei ikkje hadde fått plass til det eg hadde skrive om pensjonistmøtet. Eg sende referatet til dei på torsdag før middag, og det vart motteke, men dei hadde ikkje plass i avisa før tysdag. Men så var det ikkje plass i den avisa heller ?????? Men dei vil så gjerne ha slike innlegg, seier dei. Eg jobbar på overtid som sekretær i Pensjonistlaget, skulle eigentleg ha slutta i februar, men grunna Koronaen vart det ikkje årsmøte og nyval. Det er 11. året eg skriv om møta våre, så eg kunne trenge ein som tok over. No skal eg feste trådar i enda eit par lestar og så er her diverse å ta tak i. Eg likar best å jobbe ute, men ikkje i dette vêret. Det er mykje som må ordnast i hagen før hausten kjem for alvor, så eg håper vi får nokre "tørre" dagar. Neste onsdag begynner vi på spask-kurs igjen, men i morgon har eg fri. 



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...