tirsdag, september 14, 2021

Dagbok 2021: 14.september


Klokka er no18.10, sola skin og temperaturen er +15  grader C. Eg sit her sveitt og sliten etter at eg enda ein gong har gjort noko som eg kanskje ikkje skulle ha gjort. Eg har litt "ryddedilla"-særleg ute, og i dag var det Victoroiaplommetreet som fekk lide-. I fleire år hadde vi ein gartnar som klipte det, siste gongen han  var her låg Nils sjuk, så gartnaren prøvde å lære meg opp til klipping av plommetre, men lærdomen gjekk ikkje heilt inn. Eg har ikkje vore flink nok å klippe greiner, så heile treet var som eit skjorareir. Men i dag har eg rydda opp-eg har så å seie snauklipt treet, for greinene voks i alle retningar så det var einaste måten å få orden. Ja, ja, overlever treet, så er det bra, viss ikkje, slepp eg å plukke så mykje plommer neste år. Eg fekk litt "hjelp" av Anita og to ungar. Greiner og kvistar er sortert og oppklipt og hatt i sekker, så no lyt eg snart ein tur på VØR-viss eg ikkje kjøper meg kvern, då-

Før eg gjekk laus på plommetreet plukka er resten av svartsurbæra og hadde dei i frysaren. Så samla eg opp epla som låg på marka, men om eg kjem til å lage noko av dei er eg ikkje sikker på. Før pressa eg dei og fraus safta, og det vart godt, men pressa mi er ikkje i orden, så det blir ikkje i år heller..

På føremiddagen i dag var vi på trening først og så på ALTI. Vi hadde ærend på apoteket begge to, og eg handla litt på Bunnpris også. Då eg kom heim laga eg meg middag, i dag vart det grønsaksuppe med pølsebitar, med litt brød til , det var godt. 

I morgon skal vi på pensjonistmøte. Der skal vi først sjå ein film og så skal vi få middag. Alt gratis denne gongen, vi har fått koronamidlar. Vi skal ikkje ha så mykje program sidan filmen er relativt lang, men litt musikk blir det vel. Vi i styret skal ned å dekke bord klokka 11, Møtet/ filmen tek til 14.30, og så blir det vel eg som skal skrive referat, Eg arbeider litt på overtid, hadde tenkt å slutte etter årsmøtet i februar, men så vart det ikkje årsmøte- Ja, eg har nok å styre med., så eg slepp å kjede meg.No skal eg ha meg ein kaffikopp og sette på TV-en.
 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...