onsdag, september 15, 2021

Dagbok 2021: 15. september






Askjelhaugen

Klokka er no 19.05, det har vore lettskya og fint i dag også. På føremiddagen vaska eg håret og shina meg litt opp før eg for ned på kulturhuset til klokka 11. Der dekka vi bord og pynta litt sidan vi skulle ha pensjonistmøte seinare på dag. På heimvegen sakk eg bortom Askjelhaugen og såg til grava. Blomstrane eg planta sist stod fine, så eg ventar med å plante lyng enda ei stund. Eg rakk å rydde litt i beddet ved garasjen før eg bytta om. Møtet begynte med at vi såg ein film, og så vart det middag etterpå, før Morten Bollerud slapp til med trekkspelmusikk. Han fekk stor applaus då han fortalde at han hadde flytta frå Volda til Ørsta. Alle blir glade når han kjem på besøk på møta våre. Det var veldig kjekt å kome i lag igjen etter koronapausen. Eg skal skrive avisreferat i morgon, så eg går ikkje i detalj her i dag. 
Eg håper eg får sove godt i natt, sidan eg skal på trening i morgon. Eg har vore plaga med at eg verker i ryggen og føtene, spesielt-om natta. Når eg står opp er eg låk i heile kroppen, men så plutseleg er eg heilt bra igjen. Dette hender veldig ofte, så no skal eg prøve å ikkje bry meg om det- 
Det har vore litt styr i det siste, og komande mandag skal Marit og eg igjen til Ulsteinvik med Taxi. Det gjeld høyreapparata våre - vi kan få kome med spørsmål etc. etter å ha brukt dei ei stund. Eg hadde på meg begge i dag-og det gjekk heilt fint-


 


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...