mandag, september 13, 2021

Dagbok 2021: 13.september


 Klokka er no17.45. Temperaturen er  + 15  grader C og sola skin. Ho kom fram tidleg på dag og det var kjempefint å sjå lyset igjen. Eg gjorde litt husarbeid først på dagen, før vi shina oss opp for å gå på konsert, Marit og eg. Det var Jorun Kvernberg  og ei ung dame frå Honndalen som spelte norske slåttar på fele. Dei var veldig flinke. Jorun har eg høyrt fleire gonger før, ho er frå Fræna ved Molde, men har budd i Volda nokre år. No skal dei to damene på turné for "Den kulturelle spaserstokken" og Ørsta var første stopp. Derfor var det gratis å gå på konsert i dag. Vi har kontakta Jorun og ville ha henne på pensjonistmøtet onsdag, men då er dei på turné vidare. 
Etter at vi hadde vore på konserten på kulturhuset, var på på Ørstahallen og stemte. Der var god plass og ikkje veldig mykje folk kl.13 ca. Vi køyrde rett heim for vi skulle ikkje handle i dag. Kanskje vi gjer det i morgon etter trening. 
Eg lurte litt på å ta ein tur på Vernet før middag, men så forstod eg at eg måtte begynne på hagearbeidet skulle eg bli ferdig i dag. Eg klipte plen rundt huset og opp mot vegen før det vart på tide med middag. Maten var enkel, men god, og etter ein liten kvilepause var det ut att og klippe skråningen. Eg veit ikkje om det er to eller tre veker sidan eg klipte sist, men det var mykje gras og mjuk mose. Ergo var det tungt å klippe, men eg blei no ferdig . 
Stammen av plommetreet fekk eg opp under altanen. Granstammane flytta eg litt på, men dei rår eg ikkje med. Greier ikkje å sage dei med handsag, men eg får sikkert hjelp til å få dei i hus. Eg har litt ledig plass i tilbygget etter at eg rydda sist vår og kvitta diverse. No blir det vel ein spennande kveld framfor TV-en når val-resultata tikkar inn. Eg veit ikkje kor lenge eg gidd  å sjå.







Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...