søndag, september 12, 2021

Dagbok 2021: 12-september



 
Klokka er no 18.35. Temperaturen ute er + 13 grader C, skodda er borte og sola har kome fram. Betre seint enn aldri, men det har i alle fall vore opplett i dag. I dag tok eg turen på Vernet tidleg på føremiddagen, På veg ned att trefte eg Eli og gjekk eit stykke langs Vernet i lag med henne. Trefte også andre eg kjende og som eg prata med.  Då eg kom heim begynte eg på middagen, sette på poteter og laga kålstuing, for eg hadde kjøpt spekesild på Coop sist laurdag. Marit kom ned ein snartur,og vi bestemte at ho skulle komme ned att etter at eg hadde ete. Ho var åleine heime i dag. Eg vart fryktelig mett av middagen, for denne spekesildpakken inneheldt litt meir enn den førre eg kjøpte. Dermed gjekk det med meir poteter og kålstuing også. Men godt var det. Marit kom ned att etter ei stund og då hadde vi kaffi og is. Det har vore litt sjeldan med kaffibesøka våre i seinare tid, men når det blir innevêr tek det seg opp att. I morgon skal vi stemme, men først skal vi på ein liten gratis-konsert på kulturhuset- stemmelokalet er på samme stad. Elles må eg vel få gjort litt ute om veret blir bra. No har eg sett danseprogrammet frå i går på TV2- eg ser helst "Stjernekamp" på laurdagskvelden, synest det er meir interessant. Komande veke blir relativt hektisk- slepp i alle fall å kjede meg. Og no har eg garn så eg kan strikke lestar til alle mine barn og barnebarn. Og så ser eg fram mot haustferien då eg håper å få sjå nokre av dei.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...