lørdag, september 11, 2021

Dagbok 2021: 11. september. "Nine eleven"

Klokka er no 17.00, det er +15 grader C på trappa; opplett, men forsid skodde. Men alt er no betre enn regn akkurat no. 

Eg har gått og ruga på ein tanke om å kjøre til Volda og kjøpe garn. Eg har eit lestepar som ikkje er heilt ferdig, på grunn av garnmangel. (Eg har tenkt å køyre til Volda no og då for å venje meg til det. Eg køyrde no ganske mykje den ruta dei to åra eg gjekk på DH.) Der var ei ny dame på butikken i dag og sidan der ikkje var andre kundar kom vi i prat. Eg fekk ikkje rette sorten garn men kjøpte ein annan farge, så får eg gjere ferdig den ein sokken nå eg får rett garn. Dama fortalde at ho kom frå Færøyane, så eg spurde kva ho heitte, men det var ikkje "rette" namnet . Ho hadde to systrer og eg fekk namna deira også.  Då sa eg kva det galdt. Eg hadde ei jente frå Færøyane  i klassen min for ganske lenge sidan, og eg lurte på om det var ei syster, det var det ikkje , det var kusina hennar- . Så fekk eg vite at ho er framleis i Ørsta og jobbar her. Nils var ekspert på å komme i prat med frammande, no har eg overtatt.

Eg visste at Margrete stod på AP-stand i dag , så eg gjekk bort og prata med henne. Men eg fekk ikkje karameller-ho veit at eg stemmer SV. 

På heimvegen handla eg matvarer på Coop i Furene. Då såg eg mitt snitt til å få med meg ein pakke spekesild. Eg var innom Alti ein tur også, men kjøpte berre noko lite.  


Då eg kom heim bytte eg på meg Hoka skorne mine og gjekk ei runde på Vernet. Så vart det mat, grønnsakmiddag, før eg gjekk ut og begynte å plukke Victoria -plommer. Det treet vart ikkje stussa i vår, så greinene peikar i aust og i vest, over og under kvarandre. Eg var ute og plukka eit fat med plommer og stussa nokre greiner, men meir må gjerast etter at plommene er hausta. Plommene var store og fine og gode, men mange er øydelagde av mygl og rote. No var eg passeleg trøtt til å ta ein kaffipause  framfor TV-en. I går var eg så dagvill at eg gløymde å ønske god heg, så då får eg gjere det i dag. GOD HELG !


 

Ingen kommentarer: