fredag, september 10, 2021

Dagbok 2021: 10.september


 Klokka er no 18.oo, temperaturen ute er +14 grader og så vidt eg veit har det regna heile dagen. Eg vakna med verkande rygg og føter, Marit seier det er gikt vi har, begge to. Men eg kom meg relativt fort, sjølv om eg ikkje var så lysta på å gå på Vernet i dag- men det var mest på grunn av regnet. Eg prøvde å gjere noko fornuftig inne, men var ikkje så lysta på det heller. Etter at eg hadde gjort litt husarbeid, for eksempel sett på oppvask-og klesvaskmaskinene, heldt eg på å sovne då eg sette meg ned. Då gjekk eg ut og henta avisa og -då vakna eg. Eg kom på at eg hadde kjøttdeig i frysaren, så eg tok den opp og tina den og laga kjøttkaker. Eg brukar nesten alltid å ha kjøttkaker på lur i tilfelle eg får raske middagsgjestar. Elles har eg sete og strikka på ein lest, som no er ferdig, mens TV-en ha stått på. I heile den lange fine sommaren har eg nesten ikkje vore inne- og eg hadde til hensikt å vere ute enda lenger. Eg håper og trur på betre ver, for det er mykje som må gjerast før det blir vinter, når ein har eit stort "gods"- men det er lenge til jul- Det er sjeldan eg kjedar meg, men i dag var det like før. I morgon må eg handle litt ymist og då får eg prøve å komme i gang litt tidleg på dag- Neste veke har eg pensjonistmøtet å tenke på. Då skal vi i styret dekke bord klokka 11, og møtet tek til relativt tidleg. Så då går den dagen. Altså onsdagen. Tysdag og torsdag blir det trening ,som vanleg.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...