torsdag, september 09, 2021

Dagbok 2021: 9.september


Klokka er no18.00, temperaturen ute er + 17 grader C, og no er det opplett. Gårsdagen var litt langdryg, men i dag har tida gått altfor fort. Før vi skulle på trening fekk eg vaska og rydda diverse skap og skuffer, tek sikte på å gjere litt kvar dag, så kjem eg kanskje i mål ein gong. Etter treninga var vi på KIWI og handla, men det var ikkje så mykje eg skulle ha. Då eg kom heim att bytte eg på meg HOKA skorne mine og gjekk ein runde på Vernet, det er lenge sidan eg var der, men det gjekk heilt fint. Klokka var 15.15 då eg kom heim, og då laga eg middag. Også i dag vart det ein stor porsjon med salat, men i dag vart det dessert også- og den var ikkje fullt så sunn. Eg laga "litt" riskrem av grauten frå i går. Eg hadde kjøpt fløte og bringebærsaus på butikken. Eg kokte kaffi og sette meg inn for å sjå serie, eg held på med ein som eg ikkje forstår så mykje av, det er vel derfor eg ikkje sluttar. Men eg sovna ørten gongar, mett og sliten som eg var. Skodda ligg langt nedetter fjellsidene, men eg trur eg skal ut og plukke litt bær uansett. Dei plommene som heng att i toppen på treet må vere overmodne, men eg kan no prøve å riste dei ned. Det er ingen ting i vegen med Storemaskina, det var berre Google som ikkje ville funke. No har eg begge maskine på Microsoft og det går heilt fint. Ja, det spørs berre om eg kjem inn på Møre-Nytt i kveld og får ta ut Sudokuen. For morgondagen har eg ingen plan enno, men eg har i alle fall kjøpt blomsterjord, så eg kan fare fram på grava og ordne litt.


 

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...