lørdag, februar 29, 2020

Dagbok 2020: 29.februar




Desse bilda er tatt klokka 8.30 i dag, då er det sol nede i sentrum, men ikkje her oppe. Her kjem den litt seinare. Sola er høgt på himmelen no, men det er ikkje mykje vi har sett til den i år.


Klokka er ca.18.00, temperaturen på trappa er + 5 grader no. Då eg stod opp i dag var det klårt og sol ute, men det varte ikkje så lenge før det skya meir og meir over, og vinden bles snøen av trea.
Mens det enno var fint, bestemte Marit og eg oss for å gå tur klokka 12. Vi gjekk ikkje så lang, berre ut Starevegen og inn att Olavsgata. Der trefte vi ei vi kjenner og vart ståande å prate med henne. 
Tilbake i Starevegen spurde Marit om eg ville vere med opp til henne og drikke kaffi og det ville eg. 
Då eg kom heim var det alt langt på dag, så eg sette på ei panne med poteter som eg skulle ha til middag attåt spekepølsene mine. Så begynte eg på sudokuen for tredje gong, men var ikkje komen langt før ein bil stoppa på tunet-ein liten raud KIA. Margrete hadde vore på UKM i lag med dei to heimeverande barna, og tok turen opp hit. Vi drakk kaffi og prata ei stund før ho måtte fare.
Då først la eg merke til at heile tunet mitt var fint mòka-og ikkje nok med det, der låg også eit nytt snøbrett. Då eg fann ein sekk ved i garasjen fekk eg mistanken min verifisert. Eg har veldig kjekke naboar, elles kunne eg vel ikkje ha budd her åleine.
Både Margrete og andre har ringt til meg i dag, men det hjelper lite når eg hadde lagt frå meg begge telefonane ved datamaskina. Doroen brukar eg elles alltid å ha i bukselomma. Denne dagen har gått veldig fort, og eg har hatt det kjekt. No har eg ete middagen min, og snart blir det å benke seg framfor TV-en.
Olavsgata i dag. Mange var ute med spark. Eg har ein nesten ny spark hengande, men fann ut at det var ikkje vits i å ta den fram for det er meldt mildvêr og regn.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...