fredag, februar 28, 2020

Dagbok 2020: 28.februar


Klokka er 17.20, temperaturen er + 1 grad C og det snøar. det har det gjort uavbrutt i heile dag, og eg synest ikkje det er populært. Men eg kan no vere glad for at vi handla i går i alle fall. Eg har ikkje tenkt å moke vekk denne snøen, den skal få ligge til den smeltar!
Etter at eg la meg andre gongen i natt sov eg heilt til klokka 9, og då eg såg veret var eg freista til å legge meg igjen. Det gjorde eg ikkje.
Slike planlause dagar vert det sjeldan gjort noko særleg - og ikkje i dag heller. Det vil seie eg har jobba ein god del med spansken, vi har mykje og vanskeleg lekse denne veka. Lærdommen går ikkje så lett inn som i unge år.
Sudokuen slo seg også vrang; eg plar klare den på vel ein halvtime, men denne må eg visst gi meg på. Det er no ingen viktig sak for andre enn meg sjølv, som helst ikkje vi gi tapt.
Eg har vaska og tørka litt klede, rydda litt i skap etc. Der var eg heldig at eg fann att "støtta" til handleddet, den er det god hjelp i. 
Til middag i dag steikte eg potetene og resten av fisken frå i går+ litt Wok-grønsaker vart det fullgod middag. Potetene var best.
Så har eg lese litt i boka mi. I fjor vinter hadde eg det mykje kjekkare, for då kunne eg strikke så mykje eg ville. No må eg vere forsiktig med kva eg brukar armane til. Heldigvis er det mykje å sjå på TV om fredagane.
No har eg laga meg til ein kopp kaffi såpass eg held meg vaken ei stund til. Ønsker alle ei god helg. Eg håper på ein tidleg vår.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...