onsdag, januar 22, 2014

Dagbok 2014: 22.januar

Klokka er 18.30. Temperaturen ute er minus 1,5 grader C. Det har vore nydelig vêr i dag, og for første gong i år skein sola inn glaset og rundt heile huset. Dvs. det kunne ha skjedd for nokre dagar sidan, men det har ikkje vore klårt før.
Eg nytta finevêret til å henge ut sengkleda til lufting, bytte på sengane og vaske klede.Samt vaske soverommet. Stort meir rakk eg ikkje før vi reiste til Volda for å treffe Margrete. Ho og eg skulle velje ut fargar til ein genser som eg skal strikke. Mens vi diskuterte garn og fargar, var Nils og Erlend inn på Narvesen og kjøpte Flax-lodd. Det vart eit par gevinstar som vart brukt til enda fleire lodd, men eg er ikkje sikker på kva sluttresultatet var. Han gikk trulig ut i null. Vi greidde til slutt å bestemme oss for garn, men sjølve mønsteret var utselt, så eg må bort att ein gong til. Tok ikkje med garnet i dag, ventar til eg får mønsteret.
Vi var ein tur på Spinneriet også. Ærendet var ei fleecejakke til meg, og det vart kjøpt. Dessutan fann eg ein genser på "Kle og kaffi" som eg likte og tok  med heim, den var sett ned 30%. Skulle ta fine bilde i Volda, der heile sentrum ligg bada i sol, men kamera var sikkert feil innstilt, for bilda vart ikkje bra.
Då vi kom heim varma vi opp att ball frå mandag og åt godt. Altfor godt. Dessutan var her heitt og godt i stova, så eg slokna på sofaen med lydboka på øyret, og det er spørsmål om eg kjem meg til att i løpet av kvelden. I dag då eg stod opp, var eg ikkje låk i ryggen, men det er eg no. Eg skuldar på sofaen! Eg har i alle fall stoke sengkleda og strekt dei på att. Nils har kløvt resten av kubbane, så no er den jobben gjort.
Dessverre har vi enda meir ball att!

1 kommentar:

Hildegard sa...

Fantastisk å sjå sola skine i Starevegen.

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...