torsdag, januar 23, 2014

Dagbok 2014: 23.januar



Klokka har passert 17.00, ute har det møkna men vêret er framleis fint, verken regn, snø eller vind. Men ikkje sol heller i dag. Dessverre.
Nils var i skogen og rydda etter seg i dag ig kom heim med eit lass greiner som han skal sage opp på sikt. Eg gjorde diverse husarbeid før eg gjorde meg kla til å besøke venninna mi. Praten gikk lett og timane fort, så eg vart der lenger enn eg hadde planlagt. Etterpå var Nils og eg ein tur på Amfi og handla matvarer.
Kva vi hadde til middag i dag, trur eg ikkje at eg skal nemne her.
No står Nils klar og skal hente eit par ski som Rasmus har kjøpt på nettet av ein mann her i Ørsta. Reknar med at det ikkje er til han sjølv.
...............................................
Det blei til at eg vart med og henta skiene, og tok ein tur innom biblio med det same. Biblioteksjefen hadde lagt til sides bøker til meg, eg plar som regel vere den første som får dei. Så no har eg tre bøker på lager.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...