mandag, desember 12, 2011

Vermelding 12.desember 2010

Klokka slår akkurat tre i dag også. Temperaturen ute er + 4 grader, det er overskya og regn innimellom.
Hadde store planar for denne dagen, men det har ikkje blitt så mykje med meg. Har rettnok laga noko som skal forestille julebrød; dei vart noko utoversigne og lave-skulle nok ha hatt dei i former !
Til middag hadde vi fiskekaker og sildekaker som vi hadde i frysaren. Ikkje noko gourmet-måltid akkurat. Men godt alt som er vekk frå frysen.
Planen var å vaske håret og ta ein butikkrunde, så langt er eg enno ikkje komen, tvilsomt om eg kjem så langt. Men det er ein dag i morgon også...
Altså ikkje nokon overaktiv dag, men eg har i alle fall ei bra bok å høyre på;  "Maya" av Isabell Allende. Og eg strikkar framleis lestar. Dagane er korte og nokså mørke. No skal vi ha ein kaffikopp, og smake ei skive av julebrødet med meierismør på. Kanskje får eg energi etterpå?

1 kommentar:

solveig sa...

Maya skal eg og lese etter Vigdis Hjorth(?) som eg liker sogt til no.

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...