fredag, mars 06, 2009

Gunvors kringle.

Etter tallause utfordringar legg eg denne oppskrifta ut på bloggen. Eg foreslår at den første som prøver oppskrifta, legg inn bilde.Det blir IKKKJE eg.Eg har prøvd å omsette oppskrifta til forståelig språk; det eg hadde skrive av frå eit blad, var svært lite pedagogisk.

Rør saman 250 gram margarin og 50 gram sukker til smørkrem.
Ha i 1 ts.kardemomme,ein eggeplomme og 1/4 liter lunka melk.

Smuldre 50 gram gjær saman med 1/2 kg kveitemjøl og arbeid det fort saman med smørkremen.

Kjevle deigen til ei lang pølse som du trykker flat med handa.(?)
Legg mandelmasse som ei stripe midt på deigen, brett deigen over, men litt av mandelmassen skal vere synlig.

Mandelmassen lagar du slik: Mal 100 gram mandlar, bland i 200 gram melis, ein eggekvite og litt vatn.

Form pølsa til ei kringle og legg den på plata. Lat den heve i ein time før du penslar den med eggekvite og steiker den på botnen av steikeomnenm (nedste rille?) ved "god varme" i 30 minutt.

4 kommentarer:

solveig sa...

Eg ser på smørmengda at dette er ei festkringle! Eg trur eg har att malne nøtter frå Lidl.
No skal eg handle raud gjær og meierismør, så får vi sjå.

Besta sa...

Eg er litt i tvil om uttrykka "bunnen av ovnen" og "god varme"-så viss du kan presisere det nærmare er det fint.

Hildegard sa...

Skal prøve denne kringla. Sist eg laga kringle hadde eg litt tidsnød, så ho fekk ikkje heve seg nok før steiking - irriterande. Mor var ein meister å lage kringle, hadde det etter mor si. Nam, nam.
Eidabesta

Besta sa...

Kom brått på at ein gong vi skulle lage kringle på skulekjøkkenet, visste ikkje elevane kva DET var!

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...