torsdag, mai 23, 2024

Dagbok 2024:23.mai


Klokka er no 19.13, temperaturen ute på veggen ute er + 25 grader, men eg trur det er varmare inne, det kjennest slik ut. Det er ikkje klårt , men skyene er lyse og lette.

Eg har hatt ein aldeles artig dag i dag. Først var eg på trening, så vatna eg i hagen, mens eg venta på at Margrete skulle kome, for ho ville ha meg med på biltur i dag. Det vart ikkje ut mot havet denne gongen, men inn i Honndalen.Det er så fint å køyre innover der, og så visste eg om ein butikk der inne som sel dameklede blant anna.

Eg fann meg ei bukse som eg slepp å legge opp og bevilga med ein ny topp til. Vi gjekk bort på hotellet for å sjå om dei serverte mat. Det gjorde dei, men vi måtte opp i 2. etasje, der vi vart servert av ein engelsk "kelner"-i alle fall snakka han engelsk, men det var no ikkje noko problem når ein har ein engelsk- lærar med seg- Det var ein litt spesiell meny vi sette i hop. Men det var no godt. 

På Heimvegen var vi innom Plantasjen og handla mold og blomster, før vi køyrde rundt Berkneset og heim. Takk til Margrete for ein kjekk tur i dag. I morgon får eg prøve å komme meg bort på VØR med alle sekkane mine.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26. juli

Klokka er no kvart på 6 , temperaturen ute er + 18 grader, Då eg stod opp i dagm, var asfalten våt, men etterpå kom det finare ver. Eg bruka...