søndag, desember 10, 2023

Dagbok 2023: 10.desember

.

Juletre på kjøkkenbordet, kjøpt på Clas Olson, med batteri.

Eg veit ikkje så mykje om veret i dag ,for eg har ikkje vore ute, men termometeret på trappa viser +1 grad, og i dag har eg ikkje fyrt i omnen, men greidd meg med varmepumpa.
Eg sov godt sist natt til tross for at armen ikkje var god,men eg låg sikkert veldig roleg og så hadde eg tatt ein ekstra sovetablett. Legen min har sagt at eg kan gjere det, eg driv ikkje og overdriv tablettbruk. Men dagen i dag har vore litt utfordrande, sidan eg har problem med å kle på meg.No går eg rundt med ei gammal hagebukse med strikk i livet. Armen verker framleis, men no tok eg ein Ibux tablett i håp om å vere litt betre ei stund. Eg har stort sett site framfor TV-en heile dagen og sett på Nobelpris-utdelinga m.m. 
Så ringde Ellen Marie og vi prata lenge om laust og fast. Om eg ikkje greier så mykje ann, så får eg i alle fall i meg mat. Appetitten forlet meg aldri-No er eg i alle fall glad for ar eg begynte tidleg å pynte til jul, for heretter blir det vel ikkje gjort så mykje. Eg må seie som sant er at eg greier ingen ting så lenge som armen er så vond. Men så får eg sjå kva dei seier på sjukehuset når eg skal bort att i slutten av veka.


Det verste er at eg ikkje får strikke ..................................

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...