lørdag, november 11, 2023

Dagbok 2023:11.november



 
Klokka er no15.22, temperaturen på trappa er +1grad. Eg hadde sol inn i stova mi til klokka var 15, bildet over viser kvar den var klokka 15.15 -uansett er det heilt nydeleg ute. 
Eg tok det heilt med ro frå morgonen av, i dag skulle eg ikkje på noko, og eg venta ingen. Så eg tok det med ro, vaska håret etc.
Så støvsuga eg teppegolva mine, det tek litt tid, for eg må ha kvilepausar for ryggen.
Etter kvart samla eg i hop alle tomme brusflasker og boksar og tok med til butikken. Det var i grunnen berre ein ting som var heilt naudsynt å kjøpe, men det var litt meir. Eg likar no å ha mat i hus, til meg sjølv m ikkje anna.
Då eg var heime att, kom Helge forbi  med bil, han ville høyre kor det gjekk med varmepumpa, eg sa som sant var at den er heilt topp. Tenk å stå opp utan at det er kaldt i huset. Eg hadde no ein laus elektrisk omn som eg brukte å ha på om natta også. Den har eg flytta inn til datamaskina når eg vil ha litt varme her.
Eg kan no fyre i tillegg til varmepumpa viss eg vil spare litt straum, det er spennande kva straumprisar vi skal ha denne vinteren.
Eg ville gå tur på vernet mens det var sol, så eg gjekk med det samme eg hadde fått frå meg varene. Eg gjekk i lag med Marit og Torbjørn til vi var oppe på Vernet, då gjekk vi kvar vår veg, og så møttest vi igjen, Eg sat på nokre av benkane i dag, og siste stykket gjekk eg i lag med ei som sikkert kjenner meg, men eg anar ikkje kven ho er, men ho var no kjekk å prate med.
Då eg kom ned att i Starevegen trefte eg på Hjelle og dottera. Eg snakka med han i går og då fortalde han at dei skulle sage ned ei stor lønn i dag, og det hadde dei visst gjort, han hadde ein stor tilhengar full av greiner, men han køyrer dei nok ikkje på VØR. Eg snakkar med han nesten kvar dag, og eg trur eg veit meir om kva som skjer i gata vår  enn mange andre.
Då eg kom heim att sette eg i gang med å koke fiskesuppe til meg sjølv. I dag gjorde eg det på den måten at eg laga ferdig suppa og kokte fisken i suppa til slutt. Det kan ein gjere når ein har heilt "reine" fiskestykke i frysaren. Det vart god suppe og eg løyvde ikkje så mykje til i morgon, men det gjer ingen ting for då skal eg til Hareid og feire farsdag viss Håkon skal utover -for då sit eg på med han.
I Vik (sentrum) er det starta opp med juleførebuingar med julebutikk, pynt i gatene osb. Eg kunne hatt lyst ned ein tur, men ikkje åleine. Men det er enno lenge til jul, så eg får vel ein sjanse.




                                                            Novembersol på Vernet.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 8.mai

Det var fart på elva i dag igjen,det er snø som smeltar  Klokka er no 16.50, temperaturen på trappa er +16 grader C, sola er litt av og på i...