torsdag, desember 08, 2022

Dagbok 2022: 8.desember


 Klokka  er no 16.13, temperaturen er minus 4 grader og no er det opplett. Det er i grunnen ganske fint ute , det er berre det at eg hatar kulde.

Eg hadde tenkt at eg skulle komme meg på trening i dag viss eg fekk ut bilen. Klokka 8 såg eg ut på tunet, men såg meg ikkje syn med å moke så mykje snø. I fjor vinter var eg fleire gonger ute og moka frå klokka 7 om morgonen. Det maktar eg ikkje no, så det går den vegen høna sparkar. Eg la meg inn att i senga og låg til klokka var 9, eg sparte litt straum på det. Trur eg. Varmepumpa klarer ikkje på nokon måte å varme opp, så eg må supplere med ved i omnen.

Det viste seg at Marit hadde køyrt sjølv i dag og ikkje tatt Taxi. Ho kunne ikkje skofte for ho skulle på legesenteret også. Eg hadde no tilbod om å sitte på med henne-

Eg sette meg til å strikke og sjå TV, heilt til Marit kom att så eg fekk snakke med henne. Eg er så irritert på meg sjølv fordi eg ikkje får gjort noko til jul, og det eg gjer er ikkje så vellylkka. I dag laga eg ein bløtlkakebunn som såg fantastisk ut heil til den datt meir og mindre i hop. Til middag laga eg fiskesuppe, den vart ikkje mislykka, for det skal noko til. Marit og eg snakka om det i dag, det at vi ikkje greier det vi før har gjort. Det er vel noko som dei fleste gamle føler på.

I morgon er det fredag igjen, skulle ikkje tru at tida går så fort som ho gjer. Eg skulle ha vore fram på grava, men no er vel all pynten snødd nede. Det har ikkje kome noko særleg snø sidan Helge fresa, så viss det blir slik i morgon går det fint å ta ut bilen. Men eg må no ta fredagsvasken først.

Den var litt salt den suppa eg laga i dag så no drikk eg. Men så skal det bli  kaffi om ei lita stund. Og så blir det spøt og TV. Eg er godt i gang med enda ein lest.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...