onsdag, desember 07, 2022

Dagbok 2022: 7.desember

Klokka er no 15. 55, det er opplett og minus 2 grader ute på trappa. Bilda er tatt i 15-tida.

Eg var budd på at det kunne ha kome litt snø sist natt, men ikkje at det var så mykje. Eg trur det må ha kome opp til 30 cm i natt, men har ikkje målt.

Vart litt oppgitt då eg kom ut på tappa i dagmorgon, for dette såg eg meg ikkje syn med. Førre vinteren var det veldig mykje snø, men då var ikkje ryggen min  så dårleg som no, så då moka eg veldig mykje snø sjølv.

Eg hadde i alle fall vore så lur at eg hadde sett ein av spadane oppe på trappa. Dermed fekk eg laga meg ein liten veg bort til garasjen såpass eg fekk henta meg inn ved. Meir greidde eg ikkje då. Men så kom ein av naboane og sa at han skulle frese tunet til meg litt seinare på dag; det vart eg veldig glad for-

Marit og eg hadde så smått tenkt oss på eit arrangement på Kulturhuset, men det var det berre å gløyme. Pussig nok fann vi begge på, utan å ha avtalt det, at vi skulle bake julebrød. Begge hadde vi sukatposar med oppskrift. Eg følgde no oppskrifta så omlag, men heiv litt anis nedi også for moro skuld. Det vart to lange brød i former. Eg skal kjøpe ferdig julebrød for dei er veldig gode.

Elles så har eg no gått her og surra, fyrt i omnen, og strikka har eg også gjort. Men i dag måtte eg gjere noko eg aldri har gjort før. Eg måtte fjerne snø og tine is på to av bossdunkane. Det har aldri vore noko problem før, for dunkane plar stå heilt attåt veggen, det gjorde dei ikkje i dag-før eg flytta dei-

Til middag i dag vart det pannekaker med steikt bacon og blåbærsylte.  Så strikka eg ferdig og felte av lest nr.4 av 6.

Det ser ikkje ut til at det skal kome meir snø akkurat no. Kunne vi få ha det slik, så hadde det vore bra.

Viss det blir like fint i morgon tidleg, kan eg fare på tening.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...