mandag, desember 26, 2022

Dagbok 2022: 26.desember, 2.juledag

 



Klokka er no 19.26, temperaturen ute er + 3 grader, elles veit eg lite om vëret  som har vore i dag, sidan eg knapt har vore ut for ei dør-

Som før sagt så er 2. juledag den dagen vi samlast her i Starevegen. I dag kom Solveig og Margrete pluss alle barnebarna, minus Håkon, og så var Daniel, sambuaren til Ingeborg med; Sambuaren til Olaug var att i Bergen med influensa.  Øystein var heime han har også  ei slags influensa og er stemmelaus, noko som er litt trasig sidan han skal lese opp noko på ei tilstelling  seinare i veka. Ja det er ikkje berre krig og dyr straum, influensaen er også ute og går. Eg er vaksinert, men det er ikkje sikkert at det hjelper

Menyen var om lag som i fjor med gulasj først og kaker og dessert seinare. Mykje av føremiddagen min gjekk med til gulasjen, for det var så mykje som skulle skjerast opp i bitar. Men eg kom no i mål og alle var nøgde-

Vi hadde ei koseleg stund og barnebarna frå to familiar fekk treffast. No står oppbvaskmaskina på, og eg gjer eit tappert forsøk på å få orden i huset igjen.  det Det er ei glede for meg at eg er såpass at eg greier å lage til eit lite selskap. Og eg er så glad når eg får treffe barn og barnebarn. Det skjer ikkje så ofte, for dei er no for det meste for alle vindar.

I morgon er det kvardag igjen. Det er kvardagane som er best-i alle fall når ein er pensjonist og fri. Vi har det godt her i landet, ikkje alle er like heldige.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...