lørdag, desember 24, 2022

Dagbok 2022: 24.desember. Julaftan.


 Klokka er no23.10, temperaturen ute er minus 6 grader. Det er opplett og snøen ligg moka og fin etter at Øystein køyrde meg heim og tok ein moke-runde på tunet før han forut att,

Eg har hatt ein fin julekveld med mykje god mat og fine gåver. Vi var ikkje så mange som vi plar vere på Hareid julaftan, men tre av dei fire barna var "heime".

På andre dag håper eg å samle alle her hos meg. ALLE blir det sjølvsagt ikkje, for Rasmus og familien er for langt borte til det. No har eg fyrt i omnen og skal kose meg meg litt alleine-tid  med gotteriet mitt.

Takk til Solveig og Øystein for at dei også i år tok imot meg så godt til julefeiring.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 23.april

  Eg har ein plass på maskina der eg kan finne "gamle" bilde. Dette er ei av rosene mine, Leonardo da Vinci, trur eg. Eg har lese ...