torsdag, desember 22, 2022

Dagbok 2022: 22.desember

Klokka er no 16.27, temperaturen ute  er minus 1 grad. Bildet over tok eg ut stuevinduet for vel ein halvtime sidan, no mørknar det fort, men heldigvis går det mot lysare tider. Eg har ikkje vore heilt i form i dag, ikkje slik at er er sjuk eller sånn, har berre ikkje funne energien  min. Eg la meg seint i går og vakna tidleg i dag, det kan vere for lite søvn som gjer at eg er så tiltakslaus og lat.

Eg skulle ned på ALTI i dag også, eg skulle mellom anna kjøpe ei lyspære og det er heller ikkje enkelt lenger. Men eg hadde med den gamle pæra så ein av ekspeditørane fann fram til den rette.

Elles så streva eg litt med å finne fram til det eg skulle ha. Og det var ikkje så mykje. Men ein ting har eg leita etter på alle matbutikkar og ikkje funne nokon stad. Det er ansjos på boks, ansjos som ikkje er reinska. Det hadde vi alltid før, Nils og eg, og så gjekk det sport i å reinske ansjosen fortast-for vi var ikkje enige om korleis det skulle gjerast. Eg trur det vart uavgjort for det meste. Eg fann ikkje slike boksar på KIWI og ikkje på BUNNPRIS og heller ikkje på SPAR. Men då gav eg meg og kjøpte eit glas med ferdigrensa ansjos. 

Eg kjøpte  eit beger med sunnmørsk SØST. Eit rundt julebrød kjøpte eg også. Så då eg kom heim att laga eg meg eit måltid med julebrød+ ansjos og søst. Ansjosen var veldig god, men søsten heldt ikkje mål. Og i år ser eg ikkje Nordfjord-Gombe på butikkane, den plar vere mykje betre enn søsten.

Eg har ikkje gjort mykje etter at eg kom heim, har fyrt i omnen og sett TV og strikka etc.Eg begynte på jula litt for tidleg i år , trur eg, men no er vi snart der, i morgon er det Lillejulafta og Marit har fødselsdag, som vi feira sist helg.

Eg skriv verken julebrev eller julekort, berre helsingar på FB og blogg.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...