lørdag, november 26, 2022

Dagbok 2022: 26.november

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er + 10 grader, det har vore skya i dag også, men vi som er gamle og ikkje likar snø, takkar for slike dagar med opplett og varmegrader.

I går kveld henta eg inn posten og der var eit pengekrav igjen på ein sum som eg meiner eg har betalt. Eg blir alltid skremt av slike krav, men bestemte meg for å ta ein tur i Furene i dag. Så på føremiddagen i dag shina eg meg opp og køyrde bortover. Eg tenkte no med meg sjølv at det ikkje var sikkert at eg trefte rette folka i dag, sidan det var laurdag. Men eg skulle kjøpe mosekrans til grava  og det kunne eg gjere på plantasjen, og så kunne eg handle mat på Coop. Og akkurat slik vart det. På Koppen var det berre ein ung gut på jobb, og han hadde ingenting meg betaling å gjere. På plantasjen var der mykje fint å sjå, men eg kjøpte ikkje anna enn mosekransen i dag. Eg såg om dei hadde veldig små juletre men såg ikkje noko som var lite nok. På Coop har dei det meste, og ikkje å forgløyme så har dei kryddersilda mi, eg kjøpte to pakkar i dag.

PÅ heimvegen var eg bortom gravplassen med kransen, men der stod dei to lyngplantane like fine, så eg sette kransen oppetter steinen, eg så andre som hadde gjort det same.

Då eg kom heim att var det så fint ute at eg bytta sko og gjekk ein runde på Vernet i det herlige veret. Eg møtte berre ein person i dag og det var ei dame på min alder- som eg kjenner.

Til middag i dag vart det gryterett for tredje dag på rad, men i dag stappa eg i meg resten, såpass eg fekk panna med i oppvaskmaskina som eg sette på i dag.

I går fyrte eg ikkje opp i omnen, men i dag kveikte eg opp og fyrer litt i tillegg til varmepumpa. No har eg sete og høyrt lydbok og slappa av ei god stund. Det har ikkje blitt noko jobbing med meg i dag. Og eg har ikkje fått lys i dørkransen. Når eg ikkje får det til med ein gong, prøver eg ikkje meir. Eg har ikkje trott med slike ting. Marit ville eg skulle komme opp til henne viss eg ikkje var redd for smitte, men det er eg. Så eg held meg heime  med lydbok TV og strikketøy.

I dag hadde eg nesten tatt turen til Volda, men så hadde eg ikkje med strikkeoppskrifta mi slik at eg kunne kjøpe garn. Håper på enda fleire fine dagar med tørre og gode vegar. I dag var det forresten veldig mykje trafikk.




               Julestemning på Plantasjen i dag



 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...