tirsdag, november 22, 2022

Dagbok 2022:- 22. november


                                              Akkurat no- klokka 14.45

Når eg skriv dagbok så tidleg på dag, er det fordi eg sit med farge i håret og ikkje kan gjere stort anna. Ute er det nydeleg ver, men kaldt. Ikkje så gale med 0 grader heller. Det er ikkje ofte vi har hatt slikt ver i november.

Eg har ikkje vore så produktiv i dag, det kan kome av at eg sov dårleg sist natt. Eg vaknar alltid tidleg, og ofte står eg opp, men sist natt vakna eg klokk2, og det var i tidlegaste laget; det vart vanskeleg å sove etterpå , så eg har vore litt trøtt i dag.

Men eg hadde ein plan, eg skulle lage ei gulrotkake, og det gjorde eg. Begynte rett etter frokost, så strauk eg nokre klede som låg på vent.  Eg ville no gjere litt meir i dag, men eg hadde ikkje lyst til noko. Lufta var gått ut av ballongen. Eg henta opp siste ball-panna i frysaren, og varma opp. Eg åt mykje , så mykje at eg vart heilt døsig, men enno er der att ball til i morgon- men då blir det slutt.Eg skal aldri meir lage så mykje ball.

Eg vart litt døsig etter all maten , så eg sette meg inn i godstolen med lydbok på øyret. Eg heldt på å skulle sovne då telefonen ringde. Det var frå Volda sjukehus, eg kunne få komme på MR i morgon klokka 13 viss det passa, Akkurat då var det ingen ting som passa, så eg sa at i morgon høvde det ikkje. Så skal eg få ny time, og då får eg det skriftleg nokre dagar på førehand, slik at eg kan planlegge reiseruta etc.

Men dei fekk no i alle fall vekt meg opp frå latskapen. Eg hadde tenkt å gå ein tur på Vernet mens der er sol, men det rekk eg ikkje sidan eg valde å farge håret. Det er spansk-kurs i morgon og julebord i pengsjonistlaget veka etterpå, så eg må no shine meg opp litt, samme kor lite det hjelper.

Eg har ikkje vore på trening i dag heller, men kanskje eg fer på torsdag.

PS: Eg har klaga på hårfargepreparata i årevis, for samme kva fargen heiter så blir den for mørk til meg. No skulle eg prøve ein ny type-og då vart det ikkje farge på håret i det heile tatt.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...