onsdag, november 23, 2022

Dagbok 2022: 23. november


Klokka er no17.00, temperaturen ute er + 5 grader og det er bekmørkt . Sjølv om det er + grader så synest eg det er kaldt og eg må fyre i omnen attåt at eg har varmepumpa på. Det er rart med det når her ikkje er andre enn eg som varmar opp.

 No har eg begynt å tulle om nettene igjen, natt til i går var eg klar til å stå opp klokka 2, sist natt vakna eg klokka 3. Eg legg meg ikkje før 12 i alle fall, så det blir korte netter. Ja eg står no ikkje opp akkurat, men søv dårleg- Uansett så er eg relativt kvikk om dagane likevel,heilt til eg har ete middag......

I dag var det spanskundervisning, det er sjeldan at alle er der, og det er berre 4 av oss som har vore med heile tida. Mange har slutta og nokre har kome til. Sjølv om eg ikkje gjer så store sprang framover i kunnskapen, så er det kjekt å vere der no som vi held til på Bakk-Ola, for der er varmt og godt. Neste onsdag er siste dagen før jul, og då er det også julebord i pensjonistlaget på same staden. Og no er eg heilt fri for plikter i laget både før og etter møta.

Etter møtet i dag var eg ein tur bort til ALTI for eg måtte kjøpe meir tablettar på apoteket. Så gjekk eg opp i gata og bestilte meg frisørtime til neste veke, ein må vere om seg no før jul om ein vi shine seg opp.

 Då eg kom heim tømte eg blomsterkassene utanfor kjøkenglasa for no hadde kulden tatt livet av blomstrane.Så var det å ta ut oske og kveike i omnen før eg laga middag.

Det vart ballj i dag også,; i går var det oppvatrma ball, i dag steikte eg, men enno er der eit par stykke att,men dei skal kanskje skjora få. Så er eg kvitt alt i hop-og det skal vare lenge før eg kokar så mykje ball igjen. 

Eg fekk ei rekning på eit par tusen kroner i dag også, men no trur eg det var den siste. Derfor tok eg og summerte alt som har gått ut av den kontoen, og det vart littmeir enn eg hadde tenkt. Godt over ein halv million. Men eg vil heller ha tett tak enn pengar i banken.

Eg slappa av ei stund med lydbok og pledd, før eg måtte ut etter meir ved.

Eg trur ikkje eg skal gå på trening i morgon heller, for heilt bra er foten ikkje. Det er vanskeleg å få gjort så mykje sjølv om ein er inne, for eg vil helst vere i varmen. Det er vanskeleg med veret på denne årstida, regn vil vi ikkje ha,og slett ikkje snø, og så likar vi ikkje kulden heller. Mange eg kjenner reiser til Spania!



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...