torsdag, september 22, 2022

Dagbok 2022: 22. september

 

                                      Utsikt frå vinduet på stova

Klokka er no 19.00, temperaturen ute er + 14 grader C . I dag var det vind først på dagen, seinare kom det regn også, så det har vore ein litt grå dag. Det regnar no også Slike dagar får eg litt problem med å halde oppe energien og humøret. Til alt overmål vakna eg grytidleg utan å få sovne igjen- til tross for sovetablettane.

Marit køyrde til treninga i dag, og der var det kjekt, som vanleg. Vi er ein flokk damer på 70++ som er etterkvar godt kjende med kvarandre. På heimvegen handla Marit litt på KIWI, men eg sat i bilen, for eg handla i går. Då eg kom heim laga eg meg middag etter kvart; i dag vart det kyllinglår(ferdigsteikte) + ris. Det metta bra.

Elles held eg på å irritere meg over dei på "ØRE-NESE-HALS" i Ulsteinvik. Dei driv og sender meg meldingar om kva tid eg skal kome, enda Marit ringde ut og endra tida for oss begge til 10.okt. I går fekk eg endatil faktura på ein time som eg ikkje har møtt opp til (Fordi det var ikkje min time) . I dag skreiv eg ein mail til dei, så får dei gjere kva dei vil.( Alt som dei sender ligg på telefonen min, så eg har bevis.)

Etter middagen sette eg meg inn i stova med ein kaffikopp og såg nyheiter. Det som eg kan glede meg over er at russarane ikkje er så lystne på meir krig. Eg sat og sløva ei stund, så tok eg fram strikketøyet-ein lest. Ser at eg må ha noko meir givande etter kvart som det blir meir innetid. Ragnhild ringde , så vi fekk oss ein prat. Etterpå støvsuga eg alle teppegolva, så er det gjort til helga.

Idag skulle eg eigentleg vore på VØR, men eg fann ut at det var lurt å vente til måndag, for då får eg med meir bygge-boss. Eg kan ikkje seie kor langt han er komen på nedste taket, men han er no i alle fall godt i gang. Taket er veldig fint på sida mot vegen, synest eg. I morgon er det fredag og fredagsvask, meir veit eg ikkje enno.



Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...