onsdag, september 21, 2022

Dagbok 2022: 21. september

 


Dette er den siste rosa som blomstrar i år. Det er veldig små roseknoppar, men der er veldig mange. Alle dei andre rosetrea er på retur

Klokka er no 17.00. Temperaturen er +17 grader og sola skin. Det har ikkje vore klårt i dag, men veret har blitt betre etter kvart. Ikkje regn og ikkje kaldt, og då er dei greitt nok for meg.

Eg hadde ikkje ferdig plan for dagen, så eg har styrt med litt av kvart både inne og ute. Eg klipte plenen rundt huset, men dei andre plenstykka veit eg ikkje om eg skal klippe; får sjå litt kva naboane gjer.

Til middag i dag vart det graut, eg hadde ikkje så mykje spennande mat på lager. Etter at eg hadde ete gjekk eg ned i hagen og rydda og renska der som eg har planta noko oppe på muren, det vart nokså mykje i den svarte sekken. Det er lenge sidan eg har vore på VØR no, over 14 dagar i alle fall. men skal snart ha meg ein tur.

I dag var eg lens for Paracet, så eg tok ein tur på KIWI og handla både mat og medisin. Takmannen slutta av klokka 16 i dag, så no er eg heime åleine. Marit for til Volda på konsert i lag med resten av familien.

I dag fekk eg eit mystisk brev. Det var eit krav på legetime på "Sunnmøre Øre-nese hals AS"den 14.september..Eg fekk påminning om den timen, som vi ikkje hadde fått melding om, men Marit ringde ut og fekk flytta timen til 10.oktober. Eg går ut frå at ho nemnde meg også. I alle tilfelle har eg FRIKORT, så eg betaler ikkje. 

Eg har ikkje mosjonert så mykje i dag, men eg trur ikkje eg går tur i dag likevel. I morgon er det trening igjen. Eg er så mykje betre i form, no når eg får sove om natta. Men eg vaknar tidleg og begynner å rote litt, men står ikkje opp før klokka er 8 eller noko sånt.

No er det veldig fint ute, men eg trivst ikkje så godt her med huset no når her er så mykje rot, så det kan hende eg tek meg ein tur uansett.

Her har eg renska opp litt i dag, men det er no ikkje noko å skryte av. Vi har ikkje planlagt korleis vi vil ha det på grensa.

Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...