tirsdag, september 20, 2022

Dagbok 2022: 20 .september

Øvre Mo er den nyaste "bydelen" i Ørsta . Der har dei nydeleg kveldsol, men så får dei ikkje sola så tidleg om morgonen, så litt rettferd er det no i verda. Viss de ser godt på bildet, kan de sjå snø i fjella lengst borte. Eg veit ikkje om det er nysnø eller ei.

 Klokka er no17.55, temperaturen ute er +12 grader C, og sola har skine frå klår himmel i heile dag.  Det hadde vore kaldt om natta så det var nesten frose på -på taket, då Brubakk kom klokka 8.30, men det smelta fort. Marit og eg var på trening frå 10-11, som vanleg, men i dag var vi ikkje på butikk.

Eg visste ikkje kva eg skulle begynne med i dag, det var for vått i graset til å klippe, så det vart sett på vent. No høyrer eg plenklipparane surrar både her og der. Eg bestemte meg for å vaske overskapa på kjøkkenet, og det var fort gjort. Så tok eg meg litt mat, før eg gjekk opp til Marit som sat ute på benken og passa Arya. Då kom Marit U og vi avtalte at vi skulle vere med på tur til Stryn neste (komande) tysdag.

Eg syntest eg burde gjere noko utearbeid i dag, men eg kom meg ikkje i gang med noko, så det vart utsett til i morgon, då får eg kanskje klipt graset . Eg må dessutan ta meg saman å få den nye kompostbingen opp og stå, såpass eg får prøve den fine, nye greipa mi.

Sidan eg ikkje fann på noko veldig nyttig som eg kunne gjere i dag, fall eg for freistinga å gå ein tur på Vernet, for tredje dag på rad. Om sommaren blir det ikkje så mange turar, men då har eg meir mosjon i hagen.

Eg gjekk feil veg( " Rangsøles")rundt på Fonnvernet i dag, så derfor fekk eg sola rett i augene.( Eg synest det er så artig å ta bilde av sola.)

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...