søndag, september 18, 2022

Dagbok 2022: 18.september


                                        Slik ser det ut på altanen no


Klokka er no18,44, temperaturen ute er +10  grader C, og vi har hatt regnbyer i heile dag, men også glimt av sol.
Eg sov godt sist natt og stod ikkje opp før klokka nærma seg 9. Etter frokost fyrte eg i omnen, og gledde meg til ein varm dag. Då dei leid litt på , bad eg Marit ned på ein kaffikopp. Det er berre i helga og elles om kveldane eg kan fyre i omnen, så lenge dei driv og jobbar på taket. Elles sit eg ofte på datarommet mitt, for det er lett å varme opp.
Då Marit gjekk opp att til seg sjølv, kledde eg på meg for å gå tur på Vernet. Akkurat då ver veret fint, men så kom det regn igjen.
Vikelva var stor i dag -og elles rann det stritt frå alle småelvar ned mot bassenget  mellom murane. Og no er det regn, ikkje snøsmelting no lenger.
Eg trefte ei kollega/veninne som også gjekk tur, og vi hadde mykje å snakke om, både om om sjølve og felles kjende. Eg treffer henne nokså ofte, så vi følgjer med kvarandre og er rimeleg oppdaterte.


                           I dag rann det elvar og bekkar over alt-




Då eg kom heim att var klokka nesten halv 4, så eg sette i gang å lage middag. I dag hadde eg steikt laks, tre store stykke var der i pakningen, så eg åt berre halvparten, slik at eg har middag ein dag til. Det er ikkje kvar dag eg et middagsmat.
Eg vart mett og trøtt og sette meg til å sjå serie på NETFLIX. Eg held på å sjå "The Crown" for andre gong. Med min hukommelse kan eg godt sjå det same fleire gonger for eg hugsar ikkje så mykje av det eg ser.
For morgondagen har eg ingen planar, men det kan hende eg tek resten av skapa på kjøkkenet viss eg finn det ut.
No er "takmannen" klar til å legge plater på nedsida av huset. Når eg tenkjer på "Takmannen" meiner eg det var ein takmann då vi budde på Melle, Kanskje Solveig og Rasmus hugsar det.
Eg har vore og henta inn meir ved og fyrer stadig i omnen, det er fjølebitar eg fyrer med pluss noko av den veden som eg kløyvde i sommar. Det er eit ryddeprosjekt på samme tid som eg får opp tempen i huset.


Ingen kommentarer:

DAGBOK 2024: 19. APRIL

  Dette bildet er eit par veker gammalt, eg har ikkje fått orden på bildebruken enno. Klokka er no 17.20, temperaturen ute er+8 grader, det ...