mandag, september 19, 2022

Dagbok 2022: 19.september



 


Klokka er no 17.00, temperaturen ute er+ 12 grader og i dag har det stort sett vore opphaldsver.

Rett før eg skulle legge meg i går, såg eg at der var melding frå leigebuarane om at varmepumpa deira var slutta å virke. Pumpa er gammal og sikkert nokså utsliten, men vi får no sjå om den kan reparerast. Det er alltid litt problematisk for meg når slikt skjer, for eg kan ikkje gjere mykje med det- eg var glad for at eg hadde sovetablettar, så eg slapp å ligge vaken og studere på kva eg skal gjere. Eg vakna rettnok klokka 5 og tenkte at no vart det ikkje meir søvn, men eg sovna igjen og drøymde at pumpa vart i orden igjen. Då eg stod opp i 8 tida, hadde eg tenkt ut kva eg skulle gjere. Eg ville sende bod på Helge, han har "reparert" pumpa ein gong før, og så ville eg kjøpe ein lausriven el.-omn som kan vere greitt å ha. Så noko av det første eg gjorde i dag var å fare bort på EL-kjøp og fekk tak i ein el-ovn utan vifte. Eg har ein liten ovn med vifte, så kan dei velje kva dei helst vil ha.

Alt er greitt, men eg er litt sur for at vi ikkje har EL-butikk i Ørsta lenger, FURENE ligg i Volda kommune. Det gjer også Coop butikken, eg stakk no innom og handla litt der også.Vi har heller ikkje Coop i Ørsta lenger.

Då eg kom heim var det fint ver og eg tok og gjekk ein runde på Vernet i dag også. Har ikkje så mykje hagearbeid no, så eg må sørge for annan mosjon. I går var der ikkje sauer på Åsmundmarka, men i dag var dei komne. Og der har dei det fint i år, langt, saftig grønt gras som gjer juleribbene feite og gode. Eg tenkte eg ville gå ein liten runde på Vallabøen også, og eg vart ei stund gåande i lag med ei anna dame som hadde tenkt det samme. Om vinteren når det er snø brukar eg å gå på gater og vegar, så det var litt annleis i dag når det var bert. 

                                  Slik var dete i Bjørkevegen i dag.

Då eg kom heim leid det så langt at eg måtte eg tenke på middagen. Eg hadde nok laks att frå i går, men måtte koke poteter og tine grønsaker.

Etterpå vart eg så mett og trøtt at eg sette meg inn og såg "The Crown". Då eg slo av Netflix og kom inn på NRK var det dronninga si gravferd vi fekk sjå. Eg orkar ikkje å sjå alt dette styret, men det er litt artig å sjå serien om dronninga akkurat no.

Brubakk kom kl.8.30 i dag og reiste 16.30. Då kunne eg hente ved og legge i omnen-og slå av varmepumpa. No skal eg sette på ein klesvask, for no blir stikk-kontakta ledig.

Det vart ikkje så mykje gjort med meg i dag, men i morgon startar eg dagen med trening-og så veit eg ikkje meir. Eg har ikkje høyrt frå Helge.











Slik var det i Bjørkevegen i dag



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...