mandag, september 12, 2022

Dagbok 2022: 12.september


Klokka er no 16.55, temperaturen ute er + 15 grader og i dag har vi hatt regnbyer. "Takmannen" kom relativt tidleg i dag, og eg forstod det slik at han angra på at han hadde tatt jobben, og det forstår eg godt; men eg er no glad for at han legg nytt tak på huset, det er ikkje så enkelt å få tak i folk som gjer det , Men det var no litt irriterande for han at han ikkje fekk jobba førre veka då det var så fint.

Eg var budd på at det ikkje vart hagearbeid i dag, så eg hadde laga meg ein annan plan. Når eg har planen klar får eg gjort det eg skal. I dag gjorde eg først noko som eg synest er veldig lite populært; eg vaska og rydda heile kjøleskapet. Det var ikkje så kjekt, men veldig OK når eg var ferdig.

Men eg hadde meir tid, så eg gjekk ned i kjellaren og henta opp to bæreposar med frosne plommer frå i fjor haust. Eg kokte sylte av vel 5 kilo plommer. Det var ikkje slik at eg hadde bruk for sylta akkurat no, men eg treng plassen i storefrysaren viss eg skal få tømt garasjefrysaren- for den skal eg snart koble ifrå.

Då eg var ferdig med sylta var det tid for litt middagsmat, det vart oppvarma graut i dag og det var heilt OK.  Etter at eg hadde ete vart det ein episode av "The Crown" -eg synest det er kjekt å sjå den om att.

No har eg eit par jobbar igjen i dag. Eg skal ta inn post til naboen og ev.vatne blomstrane, og så skal eg flytte litt av det som er i garasjefrysaren inn i storefrysaren i kjellaren. 

Det har vore litt huskaldt dei siste dagane og i dag hadde eg på varmepumpa ei lita stiund. Elles fyrer eg i omnen med diverse fjølebitar, men ikkje mens det er folk på taket.



Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 15.april

Alt av bilde som eg hadde på PC en er borte vekk, men eg er ikkje heil hjelpelaus, for bildet av blomstane frå i fjor låg ein annan stad på ...