fredag, juli 15, 2022

Dagbok 2022:15.juli




Klokka er 20.18, temperaturen ute er + 14 grader , det er opplett no, men det har regna før i dag.

I dag har vi hatt ein livleg dag. Vi starta som vanleg litt seint, men vi hadde invitert Solveig, Margrete og Eirik til middag klokka 16. Resten av storfamilien var anten  på jobb eller på tur. Rasmus og Wenche handla litt og så var det dei som stort sett laga maten. I dag var det Tikka Masala med ris etc. Desserten vart karamellpudding som Solveig hadde laga, pluss is og kaker som vi hadde i hus. Ingar var lykkeleg for at han fekk treffe att Charlie , hunden til Margrete. Gutane gjekk tur med hunden på Vernet. 

Det er veldig kjekt for meg å ha besøk, men vi ønsker oss sjølvsagt betre vêr. No har eg fått rydda opp sånn passeleg og sett på dagens 3.oppvasmaskin. Ute er det bra ver no, og håper er at vi skal få ein fin dag i morgon. No skal eg sette på ein klesvask før eg set meg ned og slappar av.




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...