lørdag, april 09, 2022

Dagbok 2022: 9.april



Klokka er no 18.40. Temperaturen ute er + 2 grader og vi har hatt både regn og snø og hagl i dag-
På føremiddagen var eg ein liten tur på butikken før eg gjorde meg klar til å reise i bursdagsselskap på Hareid. Håkon henta meg, og køyrde meg heim att etter selskapet
Det vi feira i dag var 2-årsdagen til oldebarnet Amund; han var sjuk på sjølve dagen, den 5.april, så selskapet vart utsett til i dag. Dei som møtte fram var alle besteforelda, dei tre  oldeforeldra som er still going strong og dei to Onklane på Hareid.
Solveig hadde laga god kjøttsuppe til middag, og så var det fleire som hadde med kaffimat, i tillegg til Solveig sine kaker og karamellpudding. Jubilanten var heilt i hundrede det meste av tida, særleg var det kjekt å leike med ballongane, som av og til sprakk med høge smell. Så det gjekk ikkje heilt stilt føre seg. 
Eg fekk bursdagsgåver både med Solveig og Audun, med Einar hadde eg fått før. Solveig hadde kjøpt garn og mønster til ein genser som eg skal strikke sjølv-
Eg har tenkt å samle familien min ein gong ipåska, så spørs det om vi finn ein dag som passar for alle.


















 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...