onsdag, februar 23, 2022

Dagbok 2022: 23.februar


Klokka er no 18.25, temperaturen ute er +3  grader og det regnar og blæs.
I dag har eg vore mykje på farten. Det starta med spanskkurs klokka 10.30. Eg kom meg ut av tunet med bilen utan å måtte moke, så det gjekk greitt. Kjekt på spansk-kurset. Og etter kurset slutta dekka vi bord etc. til møtet seinare på dag 
Så var det heim att ein tur, der eg blant anna fekk strikka litt på genseren min. Pensjonistmøtet skulle begynne klokka 16, men eg tok laust i god tid og det var bra, for no var snøen på tunet blitt til sørpe, så eg måtte ut og spade vekk noko for å komme meg opp på vegen.
Det var ikkje så mange som møtte på møtet, og dei som skulle underhalde var heime med Korona. Men sidan det var årsmøte, så fekk vi i alle fall gjort ferdig vala. Per Andreassen og eg takka for oss og fekk blomster. 
Eli er alltid oppfinnsom, når vi ikkje fekk spelemenn på huset, rigga ho seg til med laptoppen sin og stort lerret og vi fekk fin konsert-eg trur det var frå Italia. 
Eg køyrer ikkje når det er mørkt, men frå Bakk-Ola og opp hit er det gatelys heile vegen, så det går heilt greitt for meg å køyre. Eg stoppa på Kiwi og handla det eg trong, så slepp eg å fare på butikk i morgon viss eg ikkje absolutt har lyst. Litt rart å ikkje skulle skrive møtereferat, men godt å sleppe. No må eg få på plass varene eg kjøpte på KIWI. Det blir kanskje litt baking i morgon, for laurdag er det familieselskap på Hareid.

Desse løkplantane som eg fekk av Solveig har ikkje fått vore ute enno, og no strekker dei seg i høgda inne på kjøkkenbordet.


 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...