søndag, februar 13, 2022

Dagbok 2022: 13.februar. Morsdag.

 


Klokka er 19.18, temperaturen ute er + 2 grader og det har regna i heile dag. No håper eg berre at det held seg mildt til all snøen er borte. Det er i alle fall bert på vegane no.

I dag har eg hatt ein roleg dag med strikketøy og TV-og ikkje snømoking.

Ut på dagen ringde Amanda og spurde om eg ville vere med henne og Margrete på kafe/restaurant, og det ville eg sjølvsagt gjerne. Dei kom ut på ettermiddagen med ein stor bukett med tulipanar. Så stor at eg måtte dele den på to vasar. Vi sat og prata ei stund før vi kjørte ned til den indiske restauranten. Men i dag var det ikkje rom for oss i herberget, der var stappande fult med folk. Då prøvde vi oss på Napoli, og der fekk vi kebab, store posrsjonar. Men vi greidde å ete opp alt. 

Det vart ei kjekk morsdagsfeiring, og veldig kjekt at vi kunne vere tre generasjonar sidan Amanda var heime frå Trondheim. Både ho og Eirik har hatt Corona, utan å bli særleg sjuke. Det var som ei forkjøling, sa Amanda. 

Even var ned med mange sekker ved i dag, så no skal eg kveike opp for andre gong i dag. Eg får det ikkje varmt nok med berre varmepumpa. 

Tysdag skal eg på rek igjen, då skal eg få vere med på MUSIKALEN, der Erlend er medi år. Det skal vere i den nye hallen i Volda, der har eg ikkje vore før.

I morgon er det heimedag, og eg har ikkje lagt planer enno. Men berre eg slepp meir snø, skal eg vere fornøgd.

   




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 24.april

                           Eg gjekk ein runde på Vernet før eg for på møte. Klokka er no 18.04, temperaturen ute er + 7 grader, sola skin no...