torsdag, januar 13, 2022

Dagbok 2022: 13, januar


Dette bildet er tatt for nokre få minutt sidan, det er ikkje det samme bildet som eg hadde i går. 

Klokka er no16.45, temperaturen ute på trappa er + 9 grader, men i dag blæs det mykje meir enn i går. Mange har problem med vatn, men her som eg bur er ikkje det noko problem. Vikelva som er den som kunne ha gjort skade her, er vel regulert på ein måte som ger art den ikkje fløymer over. Eg trur i alle fall det. Elles er visst straumen ekstra billeg, har eg høyrt.

I går kveld tok eg to sovetablettar for å få sove godt før treninga. Det er berre det at dei virkar ei stund, men så vaknar eg tidleg likevel. Men eg var veldig trøtt då eg kom heim frå trening og handel. Det var for tidleg å ete middag så eg jobba med spanskleksa ei stund. Middagen var restar frå i går, og eg tvinga med til å ete opp alt, så eg skulle sleppe å ha det samme i morgon også. Etter middag var det ikkje tale om å halde seg vaken lenger, så det blei ei lita kvilestund i godstolen med "Serie"- eg såg  ein episode , men måtte sjå den om att. Det hadde auka på med vind, så eg gjekk ut og berga mokebrettet mitt og hadde den inn i garasjen. Eg let att garasjedøra, eg trur ikkje den har vore attlaten på fleire år-



Eg var ut på verandaen og såg utover godset. Eg fekk ikkje rydda opp skikkeleg på grunn av veret vi hadde heile hausten, berre vått og surt. Ikkje har eg fått tatt bort visne klematis til dømes. Eg måtte også tenkje på januar for to år sidan, då var det så fint og mildt og bert, at Marit Urke og eg var ute og klipte hekk og så var vi på VØR med mange sekker hageavfall. I fjor var det fint og kaldt og snø i januar, så det er så ymse. Vêret kan v ikkje gjere så mykje med.. Det blir tidleg mørkt og det gjer at eg tek tidleg kveld. Eg får vel ikkje gjort anna i dag enn å strikke etc. Maskinene kan no både vaske opp og ta klesvasken. I morgon er det heimedag og fredagsvask..


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 22.april

No er klokka blitt 16.35 utan at det har hendt så mykje. Det mest dramatiske som har skjedd er at eg har prøvd å slette alle bilda mine på P...