fredag, januar 14, 2022

Dagbok 2022: 14.januar


 Klokka er no 18.20, temperaturen på trappa er +1 grad C. Eg hadde sett for meg ein fin og mild dag med grøne plenar etc, men det hadde kome litt kvitt frå skyene før eg stod opp. Elles veit eg ikkje så mykje om vêret i dag, for eg har vore inne heile tida, berre ut i garasjen ein tur for å hente ved. 

Etter frokost tok eg fredagsvasken, som ikkje var så så krevjande i dag. Så måtte eg gjere eit nytt forsøk på å løyse Sudokuen frå i gå, og i dag gjekk den i boks. Til middag i dag kokte eg risgraut, eg har blitt så glad i graut etter at eg fekk den nye grautpanna. Litt spekepølse attåt for å få litt saltmat, Elles har eg vaska ei maskin med klede. Men-mesteparten av dagen har gått med til å sjå serien om Leonardo da Vinci i 8 episodar. Den ligg på NRK TV Eg begynte i går. Alt får eg ikkje med meg, for eg strikkar heile tida, og så blir den mange menn med svart skjegg og lange svarte krøllar -å halde styr på. Kor autentisk serien er veit eg heller ikkje, men eg syntest det var kjekt å bli betre kjend med den store kunstnaren.  Eg likar å sjå slike historiske seriar frå langt tilbake i tid.

Det er ikkje bra for ryggen min å sitte i ro så lenge, og eg hadde tenkt å gå tur i dag, men eg orka ikkje å gå ut i det kalde våte veret.

Kvar einaste fredag trur eg at det er helg, men vi har no laurdagen innimellom. Eg vil ønske alle ei god helg. I dag har Roar fødseldag, eg hugsar alltid på dagen hans, for han vart fødd same året som Margrete. Eg har gratulert Roar med dagen på Mimi sin Messenger.

For morgondagen har eg ingen planar.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 27.mars

Klokka er no 17.45, temperaturen ute er+ 9 grader, men det er overskya i dag, så det er ikkje så fint som det var i går. Eg sov godt sist na...