fredag, oktober 08, 2021

Dagbok 2021: 8. oktober

Klokka er no 18.00, temperaturen ute er + 16 grader og det regnar sånn av og til. Dagen i dag har gått fort forbi utan at det har hendt så mykje. Eg tok fredagsvasken på føremiddagen, så shina eg meg sjølv opp litt og gjekk på besøk til Torill Langlo. Det var avtalt. Ho er leiar i Eldrerådet i Ørsta og var med på møtet sist onsdag. Eg hadde nesten gitt opp håpet om å skrive referat frå møtet, men då Helge fekk liv i laptopen i går fekk eg dårleg samvit og tenkte eg måtte prøve å få til noko, så eg kontakta Torill. Eg var opp til henne og der vart vi sittande og prate aldri så lenge. Då eg kom heim åt eg først "middag" og så begynte eg å skrive. Eg er ikkje nøgd med resultatet, men eg kan no få lyse idear om meir eg kan skrive. treng ikkje sende det før på mandag. Så det var denne dagen. I morgon trur eg at eg er fri, men eg skal sjølvsagt handle inn litt matvarer, reknar med at det kjem einkvan på besøk i løpet av veka. Marit reiser på hytta til Janne i helga og eg skal passe Lollo.Etter som Torill bur høgst oppe i dette området og eg gjekk til og frå fekk eg i alle fall litt trim, det er ikkje fristande å gå på Vernet i regnvêr. 
Eg vil ønske alle ei fin helg og til dei som får haustferie får eg seie :God ferie!



 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...