tirsdag, oktober 26, 2021

Dagbok 2021: 26.oktober.

I dag fyller Rasmus 57 år, det er nesten uvirkelig at det har gått så mange år sidan den kalde, klåre oktobermorgonen då han kom til verda klokka 6 om morgonen på Eid sjukehus. Eg brukte å spøke med at det var einaste gongen han var så tidleg oppe. Men mykje har hendt i alle desse åra. Blant anna har Rasmus fått seg ein heil famlie , med kone og tre søner. Dette bildet vart tatt i sommar på moloen i Trovågen då vi var på rorbu-ferie i Solund.I september var vi i konfirmasjon til "mellombror" Vebjørn i Kongsberg. Då hadde eg ikkje vore der sidan 50 -årsdagen til Rasmus. Men dei har no vore her. No er "eldstebror" Eivind i Tromsø der han er student. Så slik går no åra.

I dag vil eg gratulere Rasmus og håpe at han har ein fin fødselsdag .

Det er vatn overalt. alle små bekker frå skogen tømmer seg her i det eg kallar "Avgrunnen" .Så renn vatnet ut i Vike-elva



Eg har vore litt stressa i det siste, det var brått ikkje så lettvint når den verste korona-tida var over. Då skulle vi brått i gang med møte og kurs og trening etc. Ja, trena gjorde vi no i Korona-tida også. I morgon skal vi ha 50-årsjubileumsfest for Pensjonistlaget. Det kom litt brått på for vi visste ikkje om det før ei som er blant dei eldste i laget gjorde oss merksame på det. Men Eli har stått på og fått det i orden, eg har berre hjept til litt, men kjenner på ansvar. I morgon skal vi altså feire på hotellet her, vi skal ha middag, taler og underhaldning. Festen tek til klokka 16, og eg trudde kanskje Eli ville sløyfe Spansken , men nei, vi skal ha spanskkurs frå 11-til 13. Men vi får no litt tid til å kle oss om til festen. Eg skal køyre Marit og meg ned, men viss det er mørkt når vi skal heim, tek vi Taxi og hentar bilen dagen etter, då skal vi på trening.
I dag skulle vi på trening klokka 11.Men seint i går fekk eg melding på telefonen at vatnet skulle stengast mellom 9- 16. Då vart eg litt stressa for eg måtte dusje før klokka 9. Eg har litt  lett for å stresse, for sjølvsagt gjekk det heilt greitt. Eg har ikkje merka at vatnet var vekk. Dei stenger vel ikkje alt på ein gong heller. Etter at vi hadde trena i dag, handla vi mat på Kiwi. Eg har prøvd å ete av det eg har i hus, men no var det smalhans. Eg måtte unne meg ein god middag i dag, så eg kjøpte ørret og steikte. Kokte poteter og varma frosne grønsaker. Etter ein pust i bakken med kaffikopp, kom eg meg ut og gå ein tur på Vernet akkurat når det kom ei voldsom regnbye. No må eg ta att spanskleksa mi, øvde litt før treninga i dag, men må repetere litt. Marit har bestilt influensavaksine til seg og meg, den skal vi få tysdag etter trening,

PS. Klokka er no 17.50 og temperaturen er + 7 grader. Regnet kjem i byer. Eli ringde,eg måtte printe ut fleire songar. Heldigvis hadde eg nok blekk.
 

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...