tirsdag, oktober 19, 2021

Dagbok 2021: 19.oktober

 



Klokka er no 19.10, temperaturen ute er + 11 grader , akkurat som dei hadde meldt, og etter middag har det regna. Sidan det vart uventa fri dag i dag hadde eg ikkje gode planar, men eg fekk no sendt rundt diverse spørsmål på mobilen, og noko fekk eg svar på. Elles gjorde eg ferdig spanskleksa og styrte littt i huset. Så gjekk eg ein tur på Vernet før eg varma opp att middag frå i går. v Etter middag  sette eg meg framfor TV-en med strikketøy og kaffikopp   
Så kom Helge og skulle reparere PC-en men i dag måtte han gi tapt, til tross for telefonhjelp frå Kongsberg. Eg må sikkert ha meg ei ny maskin snart, for eg treng noko som eg kan stole på. Etter  at Helge hadde fare, kom Eli innom, det var også avtalt. Vi fann nokre songar som eg  har printa ut ein gong som vi kan bruke på festen vår. Bra at eg hadde noko ferdig no når maskina streika. Vi hadde også andre ting å snakke om når det galdt FESTEN.
I morgon skal Ragnhild og eg til Volda og gå på kafé, eg veit ikkje kva tid vi skal fare, men det får eg vite i løpet av kvelden. Eg skal vere glad når vi er ferdig med jubileumsfesten, ikkje at eg har gjort så mykje, men ein har no litt ansvar. Dette gongen stiller Møre-Nytt opp, så eg slepp å .skrive. Takk og pris for det no når eg har så mykje trøbbel med maskinene.





Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 28.mars. I dag fyller eg 84 år.

Klokka err no17.03, temperaturen ute er+ 10 grader, det er lettskya og fint  I dag har eg fått mange gratulasjonar på nettet -og elles. Eg s...