onsdag, oktober 20, 2021

Dagbok 2021: 20.oktober

Klokka er no16.30, temperaturen ute er + 8 grader og det regnar og regnar, tek visst aldri slutt. Ikkje fristande å gå på Vernet i dag, nei. Så eg trur eg let det vere. I dag har eg ikkje  gjort noko særleg nyttig. Sette på ei vaskemaskin og så shina eg opp meg sjølv sidan eg skulle på tur. Sat og strikka litt og såg serie før Ragnhild henta meg klokka 12. Vi skulle på tur til Volda og gå på kafé. Vi stakk først innom ein klesbutikk og såg på mykje som vi ikkje kjøpte. Vi stakk også innom "Det grøne Treet"- der hadde eg ikkje vore på veldig lenge, så der var heilt annleis enn før. Men både Ragnhild og eg tykte der var for svart/mørkt. Så vi lista oss ut og gjekk opp på Marias. 
Der var lite folk, men vi vart godt mottekne. Vi bestilte salat med brød til, for det likar vi begge to -og det var godt. Etterpå drakk vi kaffi. Trur ikkje Ragnhild hadde vore der før, men ho likte seg godt-med utsikt til Voldafjorden. 
Så var vi bort på Møre konfeksjon, men ingen av oss fann noko vi hadde lyst å kjøpe. Ragnhild hadde ærend på bokhandelen, og der såg eg veldig mange bøker eg kunne ha tenkt meg-eg lurer på om det er mange som kjøper bøker no. Eg gjer det i alle fall ikkje ofte. Høyrer gjerne lydbøker på " Storytel "-men les også papirbøker som eg får. Men mest av alr ser eg seriar på Netflix. 
På heimvegen var vi oppom Coop i Furene og kjøpte matvarer. Det var ikkje mykje eg skulle ha, men sikra meg ein pakke av yndlingsspekesilda mi. Måtte ha meg ei lita brødskive og ein kaffikopp då eg kom heim, og så felte eg av ein lest. Passa på å kjøpe litt lestegarn på Coop i dag for sikkerheits skuld. 
No må eg vel øve litt meir på spanskleksa til i morgon. Det vart ikkje trening denne veka, men eg få prøve å ta det igjen med tid og stunder.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 26.april

Klokka er no 16.30, temperaturen ute er +8 grader og no skin sola mellom skyene. Det er berre ei lita stund sidan eg kom att frå turen på Ve...