onsdag, oktober 13, 2021

Dagbok 2021: 13.oktober




Klokka er no 7.05, temperaturen ute er + 7 grader og det regnar og regnar; om det snør på fjelltoppane veit eg ikkje, for skodda ligg og skygger for alt. Eg synest ikkje eg kan klage på vêret etter den fine sommaren vi hadde-men akkurat no er det litt trasig.

I dag hadde eg spanskkurset å sjå fram til. Vi har det kjekt der, og i dag vart eg litt betre kjend med nokre av dei nye. Det er ei som heiter Olaug så det vart litt forvirrande, men ho har Penille til mellomnamn, så no heiter ho det i "klassen". Eli går veldig grundig gjennom alt og eg forstår og kan det meste, men når eg skal til å seie noko- på spansk - rotar eg det til. Trøsta er at alle har det på samme måten.

Etter kurset var eg ned på Alti og kjøpte garn på -nille, eg er kunde der, så eg får avslag på prisen. Var innom KIWI ein tur også, etter noko eg gløymde i går. Der held dei på å bygge om butikken. 

Eg laga ikkje middag i dag, for eg hadde ete på hotellet og kan ikkje overdrive heller, så det vart berre litt brødmat. Elles har eg begynt å tenke på morgondagen, og kokt litt ymse i dag, sidan det hadde blitt trangt på komfyren i morgon om alt skulle kokast då. 

Eg har invitert heile storfamilien på ballj (klubb) i morgon, og ser fram til å ha gjester, det har ikkje vore for mykje  av det siste åra.

I går gjekk eg ein runde på Vernet seint på ettermiddagen, i dag føler eg ikkje trang til å gå ut i det heile tatt, så det blir vel å strikke framfor TV-en. Litt spennande no med ny regjering , så eg ser mykje nyheiter.

Ikkje mykje å skrive om i dag, men det er ikkje like festleg alle dagar.




Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 25.april i dag.

 Bilde frå turen min i dag- På det øvste bildet ser vi gjengen som har tatt ned masse ore-skog og rydda fint opp. I dag hadde dei ei maskin ...