tirsdag, oktober 12, 2021

Dagbok 2021: 12.oktober



Klokka er no 17.17 og det er + 7 grader ute. Vêret er så kjedelig som det kan bli, med regn, skodde og tilløp til snø i fjella . Eg har ikkje kome meg til med noko i dag. Etter at vi hadde trena, var vi innom eit par butikkar, eg handla på KIWI på heimvegen. Då eg kom heim var ikkje vêret så gale, men det vart verre. Eg tenkte eg skulle gå ein tur på Vernet i dag også, men ville ete middag først. No var det tredje dagen med samme menyen, så så er det slutt. Eg sette meg inn i stova med kaffikoppen og sette på TV-en-eg driv og ser ein serie som aldri tek slutt, men eg må vel halde ut. Litt nyttig gjorde eg, sidan eg har spanskboka rett framfor meg og les i den innimellom. Men vêret vart ikkje betre, eg har ikkje kome meg ut til denne tid, og kveldane kjem tidleg, men eg har ikkje gitt opp håpet enno. Eg har ikkje så mykje garn att så eg har ikkje lagt opp nytt "spøt", men eg får kanskje kjøpe garn i morgon. Då er det spansk på hotellet 11-13. No har vi fått nye tider for treninga vår, vi skal møte klokka 10 både tysdag og torsdag. Eg trur det blir greitt, det blir litt meir om føremiddagane då.Eg trur eg tek turen på Vernet no og kjem heim att i god tid til Dagsrevyen. Eg ventar på ein pakke frå Rasmus, med ein dings som skal få Storemaskina til å funke, men den kom ikkje i dag.


Det blei ein tur på Vernet i dag også.


Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: 16.april

  Dette bildet er frå i fjor, men trappa ser likeins ut i dag og eg har gått dei 43 trinna i dag også. Klokka er no 16.04, temperaturen er +...