torsdag, september 16, 2021

Bok nr. 29 - 2021: Hviskeren.

 



Ragna Riegel jobber på Europris og bor alene i barndomshjemmet. Nå er foreldrene hennes døde og den enste sønnen har flyttet til Berlin og de har nesten ingen kontakt. Bare ett og annet jule- og bursdagskort. Ragna lever livet sitt innen strenge rammer: hun liker jobben fordi den er full av rutine, hun liker å sitte på samme sete i bussen hver dag, hun liker å handle det samme i nabolagsbutikken hver dag. Hun må ha orden på livet. Og det har hun, inntil den dagen hun
......................................................................
Då har eg lese enda ei bok av Karin Fossum, eg likar desse psykologiske krimbøkene der det kjem fram ikkje berre kven som gjer brotsverka, men kvifor.
Der er ei bok att, men den blir lesen av ein nordlending som eg har høyrt lese andre bøker. Ikkje noko gale med han, men det vart litt feil med nordnorsk i Drammenstraktene. Eg har likt alle Fossumbøkene, men no har eg tenkt å ta for meg ein annan favoritt, nemleg Tore Renberg.

Ingen kommentarer:

Dagbok 2024: torsdag18.april

   Det er nokre år sidan dette bildet vart tatt på Hareid, med alle barnebarna i samme sofa Klokka er no16.56, temperaturen ute er + 10 grad...